Szukasz pracy? Zadzwoń do nas +48 660 554 500  
lub napisz na rekrutacja@timingjobs.pl

Menu

FAQ

Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania. Liczymy, że znajdziesz tam odpowiedzi na Twoje pytania. W razie braku, skontaktuj się z nami bezpośrednio.

Jakie dokumenty są wymagane przed wyjazdem do pracy?

Bardzo ważne jest posiadanie:

  • niezniszczonego, ważnego dowodu osobistego lub paszportu,
  • konta bankowego najlepiej w walucie euro,
  • numeru SoFi oraz adres zamieszkania w Polsce lub Holandii,
  • przyda się również prawo jazdy, referencje i certyfikaty.

Jaki jest minimalny okres pobytu zagranicą?

Okres pobytu dopasujemy do Twoich planów. Możesz pracować z nami kilka tygodni, albo kilka lat wszystko zależy od Ciebie.

Czy muszę być pełnoletni/a aby wyjechać do pracy?

Tak. Tylko osoby, które ukończyły 18 lat mogą wyjechać do pracy za pośrednictwem naszej firmy.

Czy mogę wyjechać w grupie/w parze? Czy będziemy mieszkać i pracować razem?

Tak. Pod warunkiem, że będziemy mieć oferty do których dopasujemy wasze kandydatury. Nie możemy zagwarantować Wam wspólnego miejsca pracy, jednak dołożymy wszelkich starań żebyście mieszkali razem.

Czy oferujecie zakwaterowanie w Holandii?

Tak. Zakwaterowania są dobrze wyposażone i wygodne, posiadają także pralnię. 

Czy mogę mieszkać na mieszkaniu prywatnym?

Tak. Nasi pracownicy mają pełną dowolność wyboru. Możesz skorzystać z mieszkania służbowego. Jeśli w trakcie pobytu zdecydujesz się na wynajem prywatnego mieszkania – wystarczy, że złożysz u nas dwutygodniowe wypowiedzenie zakwaterowania.

Czy podczas pracy i pobytu w Holandii będę ubezpieczony?

Tak. Pracownicy w Holandii podlegają obowiązkowemu holenderskiemu ubezpieczeniu zdrowotnemu. Zapewnia ono między innymi: podstawową opiekę zdrowotną, leczenie szpitalne, środki opatrunkowe, koszty wypisywania recept i podstawowych leków itp.

Kiedy i w jaki sposób wypłacane jest wynagrodzenie?

Pieniądze wypłacane są tylko i wyłącznie na konto pracownika po przepracowanym tygodniu. Każdy pracownik otrzymuje pasek wypłat (Salaris), na którym są rozpisane wszystkie potrącenia i wypracowane godziny. Jest dostępny po zalogowaniu do platformy pracownika. Wynagrodzenie wypłacane jest co tydzień; w każdy wtorek.

Jakie są koszty mieszkania i ubezpieczenia?

Opłata za mieszkanie: 119,43 €

Koszty ubezpieczenia: 35,58 €

Wszystkie powyżej opisane opłaty są odliczane od tygodniowego wynagrodzenia.

Czy dojazd do pracy jest dodatkowo płatny?

Nie. Dojazd do pracy jest całkowicie darmowy samochodami służbowymi.

Czy w Holandii mogę liczyć na pomoc waszej firmy?

Tak. W miejscach zakwaterowania są polscy opiekunowie, którzy utrzymują stały kontakt z pracownikami. Ponadto każdy zakład pracy posiada własnego koordynatora, do którego możesz zwrócić się z pytaniami, dotyczącymi wykonywanej przez Ciebie pracy.

Jak wygląda transport do Holandii?

Z chęcią polecimy zaufane firmy, które pomogą w transporcie do Holandii.

Czy mogę jechać własnym autem?

Tak. Jeśli masz własny sprawny samochód, jak najbardziej możesz jechać nim do Holandii.

Co to jest numer SoFi (BSN)?

Sofinummer (BSN) to odpowiednik polskiego Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP). Nie wymagamy od Ciebie posiadania tego dokumentu. Po przyjeździe do Holandii nasi pracownicy pomogą Ci w jego uzyskaniu. Wyrobienie SoFi trwa do około 4 tygodni, a decyzję o jego nadaniu otrzymasz do rąk własnych.